Worth waiting for

Gud vad det har hänt grejer på ett dygn! Uffe gjorde en ganska fail sak osv.. Tänkte försöka skriva allt nu! Men jag vet inte om ni kommer orka läsa allt...?

Igår när vi kom till Björnrike (Vemdalen) och skulle checka in så sa dom att vi inte hade stugan förns på söndagen. Shit  tänkte Pernilla! Då hade Uffe tagit fel på dagen, vilken panik alla fick! Men det slutade bra, vi hyrde en stuga för en natt så vi kunde titta på Melo! Men liite jobbigt att packa upp och packa ner?

Idag bytte vi stuga, sen drog vi ut i backen på en gång! Och gud vad fint det är här! Ni skulle se utsikten från huset, vi bor praktiskt taget i backen. Vi kan gå ut genom dörren, sätta på oss skidorna och åka ner för backen till liften! Vilket läge, och nyrenoverat hus är det också. Riktigt wort waiting for!

Okej, ignorera mina ögonbryn. Men jag orkar inte bry mej. Jag är i fjällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0