Untz untz

Sitter och har lite party i min säng. Eller nä, har precis satt på mej mys kläder och lagt mej under täcket för jag fryser såå mycket. Varför fryser jag hela tiden? Blööö.

Jag ska strax gå och fixa mej inför kvällen, plus göra en skön ansiktsmask som jag aldrig gjorde igår. Känner mej ofräsch, inte bra! Dags att göra nåt åt det, så ska nog ta en skön dusch också. Men Annie, är det inte bättre med sömn? Jo, kanske.. Äh, skitsamma, jag får lukta skunk, vem bryr sej?

Innan jag gör allt det där ska jag kolla upp tåg tid ner till nynäs imorn. DAAANS! Tagga, tagga, tagga! Den börjar arta sej, uppvisningen kommer bli årets höjdpunkt, om ni inte kommer är ni konstiga.



Kommentarer
Postat av: michelle

Sv; Jag vet inte riktigt heller egentligen hur jag ska klara det haha, så känner jag också för min pappa. Dina föräldrar är skilda va, jag har aldrig sett dig skriva något om honom... Taaaack!<3

2012-03-05 @ 21:51:47
URL: http://michelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0