Onsdag

Är det bara jag som tycker onsdagar är så otroligt sega? Jag verkligen avskyr onsdagar, jobbigaste dagen i skolan. Vem börjar en dag mitt i veckan med en två timmars lektion?

Jag har haft ont i huvudet hela dagen, borde egntligen ha sovit för 45 minuter sen, men idag tänker jag va snäll mot mej själv. Jag SKA göra ansikts mask och duscha av kroppen, plus att jag ska platta och fläta håret inför imorn. Jag har verkligen ingen ork på morgonen, springer runt som en zombie och försöker hitta snygga kläder ungefär.. Jaja, off to bussines! Tror det stavas så iaf..?

Imorn har jag dans, kommer hem ca nio så kommer säkerligen inte hinna blogga, för kommer va som en zombie då också. Bara så ni vet! Love ♥

Nu kommer en liten bildbomb från matte lektionen när jag och Antonia var på ''toa''. Vår lärare undra nog varför vi var borta så länge, vad kan vi ha gjort liksom?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0