OMG

Jag tror aldrig jag har frusit såhär mkt i hela mitt liv! Har stått ute sen halv sju, Sina är skyldig mej en feeet tjänst! Sitter fortfarande och skakar och jag har vart hemma i en halvtimme. Men snart kör vi igen!

Sitter och käkar frukost just nu, helt underbar god Kesella. Måste börja fixa mej lite snart, ska ju in till stan och träffa min bebis. Jag ska ha på mej tjooocka kläder då, annars dör jag. Aja, ser ut som en hej kom och hjälp mej idag, för jag försöv mej 45 minuter imorse. Sina skickade runt hundra sms för jag skulle vakna. Liten panik jag fick när jag kollade på klockan, typ sprangut genom dörren!

Dags att göra viktigare saker, bye lovers ♥



Kommentarer
Postat av: felicia

haha ja det är jättegott, speciellt till bär på sommarn! :) <3

2012-03-04 @ 15:09:49
URL: http://lifeasfellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0