Live Love Dance

Tror jag ska gå och lägga mej typ nu. Är helt slut efter träningen. Orkar inte göra nånting. Det värsta är att jag är riktigt äckligt upprörd på alla just nu, så akta er. Att bara en skit sak kan förstöra hela ens dag.

Men den började ganska bra. Eller nja, jag var upprörd då också.. Men det lugnade ner sej sen. Träffade min vän Amanda Molander på tåget, dock hann vi bara snacka i fem minuter.. Hade behövt några timmar till typ.. Sen har bara dagen lekt, jag och Cicci gick till dansen, sen åkte jag hem. På tåget hem träffa jag Mickis, vi satt pch prata om allt och inget typ. Ja, och nu sitter jag här och gör ingenting. Skulle ha träffat Jonas, men jag har absolut ingen lust till det. Har hänt en sak också som jag INTE tänker ta upp i bloggen. Men ska gräva ner mej i min säng typ, orkar inte. Kommer stänga av min mobil också så jag får tänka, blir bäst så :)



Kommentarer
Postat av: Anna<3

finns är om du behöver prata<3

2012-03-24 @ 18:42:24
URL: http://annajosefiin.blogg.se/
Postat av: amanda molander

typ as många timmar till?!??! hör av dig om du vill o behöver prata <3

2012-03-24 @ 23:29:35
URL: http://amandamolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0