Last night!

Oj hoppsan va dålig uppdatering det har blivit de sista dagarna.. Men jag har varit i Nynäs och haft det ovanligt bäst!

Igår efter jobbet drog jag hem till Andrea, hon berätta att vi skulle ut och träffa några. Älskar att dom hade bestämt det! Blev en riktigt spontan kväll med sjukt mycket skratt. Vi drog ut i skogen och grilla, eller kan man kalla det grilla? Vi försökte hålla igång elden så vi inte skulle frysa av oss arslena haha. Men sen blev det bara roligare. Vi har dock bestämt att vi inte ska berätta för folk, lite extra pinsamt för några. Men kan säga så mycket att vi körde snurra flaskan!

Imorse vaknade jag och Andrea och började snacka om våra helt random drömmar, normala? Näe, men vi va typ som zombies båda två. Jag funderade på hur jag skulle orka träna och vara med Sara, men jag känner mej as pigg! Glad är jag också, till max liksom!

Är hos Sara nu, hon sitter och fixar sin blogg lite. Vi ska strax göra tacos och sen ska vi bara mysa. Hon har köpt massa godis och onyttigt så här ska frossas! Okej, ni vet jag att många av er inte kommer orka läsa det här men ändå. Nu vet ni vad jag har gjort och ska göra. Försöker skriva nåt senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0