Konfirmation

Kom nyss hem från konfan. Helt klart en dag jag kommer minnas resten av mitt liv, både glatt och ledsamt samtidigt. Har vart helt underbart att få lära känna alla och nu är det tråkigt att det är slut.. Känns overkligt! Det enda som var riktigt tråkigt var att mamma inte kunde komma pga att hon är sjuk.. Men hade de flesta från pappas sida iaf! Och tack för presenterna, jag blir jätte glad! ♥

Just nu sitter jag i min säng och äter nötter och läser lite samtidigt som jag försöker blogga och lyssna på musik, hmmm, kanske borde göra det sen? Me då har jag inte tid, ska sova hemma hos Sara ikväll, så väntar på att hon ska smsa så jag kan dra hem till henne. Vill INTE bli smittad av mamma, har inte tid nu när praoen börjar! Imorgon kl 10 ska vi träffa arbetsgivaren, sådär lite nervöst. Känner det i magen redan...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0