FREDAG

Åh  herregud va skönt me fredag, har längtat som en dåre! Idag åker jag till farmor, och imorgon bitti åker jag till Björnriket, galet!

Jag hatar skolan på fredagar, vi har fyra jobbiga lektioner innan vi slutar, och utan lunch. Man går runt som en zombie, ni skulle bara se idag på SOn, jag somnade, whoops!

Det kommer bli rikigt knackig uppdatering när jag inte är hemma, men jag kanske kan få nån kompis att gästblogga? Jag ska försöka så mycket jag kan, men kommer vilja åka så mycket som möjligt!

om en halvtimme/timme kommer farmor och jag har precis packat klart, om nån såg min packning skulle dom tro att jag skulle bort i flera veckor...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan va sötis Annie<333!

2012-03-10 @ 23:40:07
Postat av: Lea

Du kan va sötis Annie<333!

2012-03-10 @ 23:40:47
URL: http://leafitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0