Back on track

Så nu är jag äntligen hemma! Eller, har ju vart hemma sen igår? Men hade ingen tid att sätta mej vid en dator förens nu. Har fullt upp hela tid, stress hit och stress dit. Men ikväll har jag faktiskt tagit det extremt lugnt. Kanske för jag verkligen känner mej stressad över att jag stressa runt inne i stan idag för att hitta EN skjorta. Jag gick till 5 st hm, men när jag går tillbaka till ett jag vart på så finns den, blev sådär liiite sur...

Nu till någonting helt annat. Jag saknar fjällen. Jag saknar att inte behöva passa tider, att stressa och fixa mej. Jag är skol trött. Har så mycket att tänka på just nu, så ska bli skönt att komma bort från skolan i tre hela veckor. Vi ska ju praoa och veckan efter praon så har vi påsklov. Längtar redan, inte för jag vet vad jag ska göra då men aa... Har lite planer!

När vi var i fjällen har min faster skrivit en sorts fb uppdatering varje dag, lite som en bok. Tänkte att jag kanske skulle ta och lägga upp dem? Så ni får se lite vad vi gjorde?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0