-

Hejsan svejsan. Hur är det? Haha, har ingen aning om vad jag ska skriva, ingen inspiration alls. Är hur trött som helst, orkar inte. Har hunnit med mycket idag och druckit ALLDELES för lite, kan vara därrör. Men tiden bara flyger fram när man har saker att göra! Men det är alltid samma saker, fronta, plocka upp varor, slänga kartonger, fronta, packa upp varor, slänga kartonger, det börjar bli en aning tjatigt!

Det som har varit speciellt med den här dagen är att jag jobbade själv nästan 2 timmar när Sara hade åkt till skolan på utvecklingssantal. Efter jobbet var det min tur, och det gick faktiskt bra! Har höjt tre ämnen till hög grad, oh yeah liksom! Men nu ropar mamma att det är mat, måste äta nu. Annars kommer jag va död innan åtta. Men då kanske jag vaknar pigg? Det gjorde jag INTE imorse!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0