Vad är det som får mej att behöva dej?

Din hud, din röst, ditt skratt, dina fräknar, dina händer på mej, din röst när du berättar hur vacker jag är, hur du alltid får mej att må som en prinsessa när jag är med dej, din lukt, hur du alltid borrar dej in i min nacke och säger hur gott jag luktar, hur du tar i mej varsamt, hur du får mej att känna mej som den enda tjejen i världen, hur dina ögon ser på mej, hur du kysser mej, hur du lägger handen på min kind under en kyss, hur du skojar och låtsas bråkar med mej, hur du får mej att sakna dej bara du går en meter ifrån mej.

Hur kan nånting sånt bra bli sähär dåligt? Hur kan det få mig att må såhär dåligt? Hur kan den få mig att gråta varje kväll? Hur kan du göra såhär mot mig? Hur kan du få mej att känna såhär? Hur kan du ljuga för mej? Hur kan du säga saker rakt upp i mitt ansikte som du inte menar? Jag trodde på allt du sa, men det skulle jag inte ha gjort. Jag har trott att jag känt dej, men nej, du är en främling. Jag saknar dej, den du var, den jag var när jag var med dej då.

I need you to need me back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0