Partyyyyyyy

Hej bloggen! Nu kan jag blogga igen!
Dagen igår var super! Att fixa sig med tjejerna var awesome, avslutningen var chill och kvällen var vild! Shit vad jag är nöjd!

Jag var ju på ''fest'' haha. Näe men det var ju jag dansar alltid nykter. Såg mange makers igen som var jätte kul, dock var dom bättre på grönan. Sen lirade en dj från 10 till 1, och det enda jag gjorde var att dansa! Och jag dansade verkligen som en galning med allt och alla! Träffade också mycket folk som jag inte träffat på länge, underbart!

Idag har jag och Andrea bara tagit det lugnt, sov länge, käkat godis, kollat film, you name it. Men nu är jag iaf hemma, trött som ett as och upp tidigt imorgon för att hämta nycklarna till den nya lägenheten. Så nu ska jag packa det sista som är mitt och sen hjälpa mamma.

Hoppas ni som slutade igår hade en lika kul kväll som mej! Hihi.

Skolavslutning!


Innan festen!

Kommentarer
Postat av: Sjöberg

Snyggis Annie! <3

2012-06-15 @ 01:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0