Nu kör vi igen!

Hejsan, vet att jag inte bloggat på jätte länge, men mitt liv är helt upp och ner just nu. Inget mer om det nu, det ska bli kul att börja om! Ska snart fixa en ny blogg, design osv. Plus att jag ska flytta i helgen! För er som inte vet så ska jag flytta tillbaka till Nynäs på lördag!

Vad har jag gjort under hela den här tiden då? Varit med kompisar, dansat, fuckat upp mitt förhållande, blivit kär, hatat, dansat lite till, myst. Ja, ungefär så :) haha, så förkortar man det, ni skulle inte orka läsa om jag skrev allt!

Det har vart massor i skolan också så.... Men imorgon får vi sommarlov! Ska bli grymt kul, och imorgon efter ska jag åka till Nynäs och festa med fina vänner :D

Idag sover jag hos Anna med Sara. Vi ska fixa oss och bara ta det lugnt. Dock är ju vi hemma själva hos Anna för Anna är på sin kusins student. Så vi har tänkt oss att fixa naglarna (som vi gör just nu), prova några klänningar, prova smink och hår till klänningarna och bara mysa framför teven :) ja det är våra planer, det kommer snart upp en bildbimb från när jag inte har uppdaterat också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0