Kör bara kör

Ååååh, nu är min bebis äntligen hemma! Okok, det låter som att jag har en pojkvän men nej, jag snackar om familjens nya surf platta... NU KAN JAG KOLLA MIN FUCKING INSTAGRAM IGEN UTAN ATT BEHÖVA TA ANTONS TELEFON lol. Men jag är verkligen superduperduper glad! 
 
Jag var med mamma i handen idag det är därför jag inte hunnit skriva och så. Vi fixade surf plattan, kollade lite i affärer, köpte ett par nya jeans för alla mina gått sönder och käkade taco bar. Nomnomnom. 
 
Nu sitter jag och snackar med nån kille på fb som heter Samuel, lustig kille alltså. När jag skrivit klart det här ska jag titta på oth. Finns inget bättre just nu, jag mår fan bättre när jag tittar på det. Aja, no more drama please. Hihi juste, vid halv ett inatt är surf plattan färdigladdad, då ska jag leka med min bebis! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0