Wtf?

Hur i världen tror skolan att man ska orka gå till halv fyra på en MÅNDAG?! Jag är helt slut, och måste också plugga skit svenska. Åh får damp. Är skit seg, har ont i huvet, är mega irriterad osv. Skulle slå nån om den var i närheten, därför jag stängt in mej i rummet för att tjura. Nån som vet varför man nästan alltid blir ledsen och bara gråter när allt har vart helt underbart i flera veckor? Jag fattar inte, men kan bero på mina extrema humörsvängningar kanske? Skolan ha iaf vart bra, helt ärligt så mår jag bäst när jag är i skolan, och hos farmor såklart. Men framförallt när jag är med mina fina vänner och min älskade pojkvän. Med dom kan jag vara mej själv till 110%! Nu vet ni iaf. Måste plugga. Kommer ju orka svara på typ hundra frågor, och man måste läsa mellan raderna?! Efter det tänker jag lägga mej i sängen och bara dö. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0