Tisdag eftermiddag

Har ingen aning om hur jag ska börja mina inlägg med, hej bloggen är ju liksom varje dag?

Ja, dagen har lekt på som vanligt. Jag har vart as trött, så har gått runt och skrattat hela tiden. A kul

As chill att sluta tidigt på tisdagar. Har hunnit duscha och plugga lite, och äta mellis. Mer orkar jag typ inte idag, jag är trött med huvudvärk. Låg vaken inatt med ont i magen, man bah kan det inte gå över? Så skönt att jag ska till läkaren den 10de.

Nu ska jag chilla lite mer, är trött ju. Kanske ska sätta  på tvn? Äh, vi får se. En värktablett ska jag ta iaf!




Kommentarer
Postat av: Tine

du är söt gullunge!

och fin blogg har du oxå!



puss på dej, ha en bra dag! :) <3

2012-01-31 @ 16:38:12
URL: http://tineliljehammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0