Sorry for no blogging!

Har inte orkat eller haft tid. Igår var jag ju hos min faster, när vi kom hem kollade vi bara på tv och chilla. Var ju MIssion impossible tre på tv, som jag aldrig sett. Den var grym ju :O Hihi.


Måste snart börja fixa mej, är sjukt seg idag. Farmor kom och väckte mej vid tio och jag som alltid är så glad på morgonen fräste att jag skulle sova en timme till, haha. Man är ju väldigt snäll på morgonen, inte seg alls eller tjurig alls? Mitt hår liknar ett helvete idag, samma sak med mitt ansikte. Allt är bara blöööö. Jonas kan inte snacka heller, sad face :(  Men vet ni, PÅ MÅNDAG FÅR JAG TRÄFFA ALLA MINA VÄNNER OCH MINA POJKVÄN, WIHOO! Och ni kommer få en riktig surprise på måndag i skolan av mej å Antonia också ;) Näe, ska försöka få mej att se bra ut. Addisen mååååste hjälpa mej med outfit! PUss ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0