Sorry for no blogging

Jag har så kul så jag inte haft tid att blogga, men det är väl en bra sak? Idag har jag vart och åkt skridskor med familjen Östlingsson/Gärd.  Började bra men slutade inte lika bra. Fick in en rejäl vurpa och tog emot hela mej på handen så jag gjorde illa muskeln, nice! Fattar inte varför det altid är jag? Haha. Men sen drog vi och köpte godis så då blev allt mycket bättre!

Resten av dagen har jag bara suttit hemma, duschat, spöat Jonas i wordfeud, gjort en ansiktsmask osv.. Bara myst helt enkelt! Är helt slut i kroppen, har världens huvudvärk och skit. Imorn åker jag hem till stan igen iaf, jag vill inte. Jag vill stanna här för en gångskull.. Mina närmaste vänner vet vad allt handlar, alltså jag bara orkar inte vara ''hemma''. Är jätte tacksam för att jag får komma bort lite iaf. Nu orkar jag inte skriva mer, känslorna svämmar över. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: anonym

Skit fin! <3

2012-01-15 @ 00:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0