Shulululu

Jag har absolut ingenting att skriva om just nu.. Jag gör inget här nere än att sova och va inne typ? Haha, det coolaste jag gjort idag är att orka duscha.. HAHA! Fast, jag har städat också, ha, och packat. För imorgon åker jag hem :D Både jag och Antonia längtar hem, hihi. Jag saknar faktiskt mamma, vi kan ha det riktigt trevligt när jag inte är sur, ska inte ens snacka om det.. Ja, jag har plattat håret för första gången sen i torsdags också, det känns helt konstigt att se sej självv i platt hår igen när man gått runt med afro flera dagar? :O Har valt ut morgondagesn outfit och så också, det är all jag gjort idag, förutom att sova, eller att sova halvt.. Nu ska vi ta någonting att äta, hihi. Efter det kommer jag somna på två sekunder, är sjukt trött, undra hur jag kan va trött egentligen..? Godnat på er iaf! Love you
DEAD SERIOUS, VI HAR OCKSÅ BSTÄMT OSS FÖR ATT VI INTE PASSAR SOM EMO....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0