Shopping ♥

Kom nyss hem från pappa och stan! Åkte direkt från pappa in till centralen för att möta upp mami! Blev att vi köpte ganska mycket när vi egentligen bara skulle titta lite.. Fick med mej ett par jeans, två tröjor, ett halsband, två armband och en väska med mej hem! Och allt från bikbok! Skit nöjd. Det jag behöver nu är ett skal och skärmskydd till min lilla bebis, min nya fiiiina telefon! Sen är jag nöjd!
Just nu halv ligger jag i min säng, är helt slut. Har världens huvudvärk också, kan bero på att jag sover väldigt dåligt men vi ska också boka tid hos en optiker. Ska ta mej nånting att äta och kolla på ''remember me'' tror jag. Måste bli lite piggare, jag hade ju tänkt städa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0