Retar mamma, busigt

Chacha bloggen, när men tjenis penis. Kom hem för en timme sen typ, har ju vart i Skärholmen med Saris. Hittade det jag sökte, och Sara också tror jag! :) Dock var det väldigt jobbigt att gå runt i några timmar. Vi hade idrott i skolan, och då väger väskan tio kilo, tja ont i ryggen imorgon!
Har hunnit duscha också när jag kommit hem. Sitter inne i mammas rum, och retar mamma. Haha, hon är typ likadan som jag, nästan exakt, sååå coolt, haaha. Men mamma tjatar på om läxor..
Jag har svenska till imorn, franska till torsdag och engelska till fredag. Och vi har bara gått i två dagar? Shit.. Är redan trött på att gå upp tidigt, ska bli så skönt med helg! Men ändå inte, mår som bästa när jag är i skolan. Får träffa mina fina vänner, och min underbara pojkvän. Fast, på fredag ska jag va med Jonas! :D
Juste, svenska läxa vare.. Puss!

Kommentarer
Postat av: Lisa Holm

Älskar din blogg! Den har så mycket energi, du är nya Kissie helt klart! :)

2012-01-10 @ 22:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0