No life!

Visste du…

att jag vill ha min pojkvän här NU

att min senaste kyss var helt jnkjjnk underbar
att jag lyssnar mest på spotify
att jag pratar för mycket.
att jag inte gillar när folk säger åt mej hur jag ska göra
att jag avskyr när folk är allmänt störande

att kärlek är underbart, men kan ändå va ett riktigt helvete 
att jag älskar att sova
att jag alltid kommer att ha svårt att berätta hur jag känner, gråter hellre
att jag är hemligt förälskad i min pojkvän
att sist jag grät var onsdags
att min mobiltelefon är ite är min?
att när jag vaknar på morgonen får jag panik och tror jag har försovit mej
att innan jag går och lägger mig brukar jag tänka FÖR mycket
att idag har jag sovit ungefär 75% av dagen
att jag just nu tänker på Jonas och den här konstiga skriv grejen
att i kväll ska jag sova
att i morgon kommer jag duscha säkert, städa lite kanske
att jag hoppas att min farmor ALDRIG dör

Har du…

Någon som förstår dig? Har några, men inte många. 
Någon som du saknar? För mycket

Någon som du hatar? JA
Vem kramade dig senast? Antonia
Vem pussade dig senast? Jonas
Vem ringde dig senast? Mamma

Vem ringde du senast? Farmor

Vem var hemma hos dig senast? Jonas och Sara
Vem var du hemma hos senast? Antonia
Har du några kärleksproblem? Inga jag vet om iaf? 
Har du pratat med någon idag? Jupp
Har du gråtit idag? Hihi nej :))
Har du skrattat idag? Hahaha, skrattar ungefär hela tiden jag är vaken 

Jag…

Är singel? Nej
Svär ofta? För ofta

Sjunger i duschen? Haha, ja!
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Ska det, den 9 januari med Antonia  ;)
Skrattar åt dina egna skämt? Jag är den enda som tycker dom är bra.

Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Maybe baby

Har du…

piercingar? 3 i öronen

syskon? Aa, en lillasyster
jobb? Nope
för många vänner? Kan aldrig få för många
rymt hemifrån? Ja.
färgat håret? Ja.
bra självförtroende? In your dreams?
sagt "jag älskar dig" till någon? Ja.
varit kär? Ja, och är. 
gjort något olagligt? Ja, haha. 
somnat i skolan? För mycket. 
tappat bort dig i din hemstad? Haha, ja!
sett en fallande stjärna och önskat? Ja.
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? All the time. 
smugit ut utan lov? Nope. 
en hemlighet som ingen annan vet? Typ inte. 
sovit en hel dag? Ja. 
somnat gråtande? Ja. 
hånglat med två personer eller mer på en kväll? Kaaaanske.

blivit generad inför folk? Knappt.
varit kär i någon utan att säga det till personen? Njaaa. 
ätit musslor? Tror jag prövade det i frankrike?
varit på en festival? Nope
haft ett förhållande i under en månad? Hah, ja
blivit kallad player? Förut

färgat ditt hår svart? Aldrig


Vad…

längtar du till mest just nu? Att åka t farmor

ska du göra i helgen? Vara hos farmor

har du för kläder på dig? Min fina pyjamas

gjorde du igår? Sov, va sjuk, fira nyår
ska du göra i sommar? Bli brun. 
åt du senast? Chips
har du för mobil? Samsung nånting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0