Mys dag!

Hej bloggen!

Jag älskar den här dagen, den har vart grym! Tom lektionerna var chill? Haha, idag har ni en glad tjej! Kan dock vara lite pga mina fina vänner..?

Var inne med Sara och Anna i stan idag. Jag letade inte efter någonting speciellt, jag hittade MASSOR jag vill ha, men pengar är ett problem som ungdom har jag märkt, haha! Jag tycker vårmodet är as nice iår, nästan allt är min stil. Sara och Anna skulle dra runt fyra, så jag gick runt på stan själv en timme ungefär. Jag tycker faktiskt det är riktigt skönt, gå runt i sin egen lilla värld, kolla igenom affärerna i sin egen takt liksom.

Idag har jag också hunnit städa undan massa saker i rummet, duschat och gjort ansiktsmask. Ska snart lägga mej i sängen med datorn och kolla på nån film. Tända ljus ska jag också, just nu tycker jag det är det mysigaste som finns!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0