Inte ens klar..

Klockan är halv nio och jag är inte klar med läxan? Lyckat Annie, lyckat... Jaja, imorn får det bli en riktig plugg dag. Har dock väääldigt mycket att göra imorn.. Ska va med Sara och Anna också, ska tvinga dom att plugga med mej!
Jag är så himla trött nu också, usch och fy. Måste sova tidigt imorn, har jojo test på idrotten också, känner att jag måste va pigg då, annars kommer jag inte orka nånting.. Man bah kul. Men nu ska jag fixa mej för sängen, kommer ju ändå ligga med mobilen iflera timmar.. Jag har också en tendens att alltid bli pigg när jag ska sova också? FML. Nu ska jag iaf försöka sova. Btw, saknar Jonas jätte mycket just nu, önskar han var här.. Vi kan inte ens snacka, för nån p12 snodde hans mobil idag.. Jag vet att han kommer läsa det här, så slänger in ett JAG ÄLSKAR DEJ JONAS!

Kommentarer
Postat av: Liam

Snygg! <3

2012-01-16 @ 21:10:45
Postat av: Jonas

Älskar dig med ;) <3

2012-01-16 @ 21:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0