Home from school

Äntligen hemma! Jag är skoltrött redan, eller trött efter skolan.. Har gått väldigt segt, men har haft riktigt kul, jo faktiskt, ovanligt kul! Har skrattat hela dagen, förutom sista lektionen, den var seg.. Men har muppat mej med Anna och Antonia, och Jonas haha. Han och hans kompisar tycker nog vi är dumma i huvudet ;) Och juste, Antonia har gått runt och frågat alla om dom är psykologer, för hon tycker jag behöver hjälp.. Man bah snällt :( Ja, men hon är min bästa kompis, som jag älskar väldigt väldigt mycket! ♥ Ska inte säga att jag bara  älskar en, jag älskar alla mina vänner ;)

Men just nu ligger jag i sängen iaf. Har lagt mej med en myyysig filt, en kopp te och en choklad kaka, frukt och mandel, mumsigt! Har också satt på en ljudbok som jag började lyssna på igår. Den är as bra faktiskt. Dock väldigt hemsk, låg och grät igår för man mår dåligt av att höra sånt.. HAndlar om en liten 8åring som haft det hemskt hemma, och har flyttat runt till massa olika familjehem. Hon mår super dåligt. Det värsta är att det är en sann historia.. Usch! Man hör på hon som skrivit (hennes fostermamma) att hon mår dåligt.

Nu till en glad sak, imorn ska jag till Liljeholmen med Sara. Ska käka galna glassen och köpa en fiiin tröja som jag hittat på hm, ska kolla om den finns i Liljeholmen, dom har ju dock inte divided där :/ Men ja, ni får se imorn! Ska käka lite choklad och dricka te, och lyssna på boken. Haha, glömde ju att jag messar med Jonis också, haha fail..



Kommentarer
Postat av: Amanda

Söt :)

2012-01-09 @ 17:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0