Helt slut.

Hej sötisar! Förlåt för jag inte skrev nånting igår, men ALLT var kaos.. Hade också riktigt mycket plugg. Men kändes som jag inte hade någon ork igår, ni vet ju, jag är också mänsklig ;)

Men vet ni en sak? Idag har allt varit myyycket bättre! Just idag mår jag bra. Just nu ligger jag och kollar på ''Jag saknar dig'' med min lillasyster. Den är verkligen grym hittills! Nu vet ni. Måste bara säga en sak till också, jag HATAR folk som ALLTID ska säga vad dom tycker, fast det är en elak sak. Man borde ju hålla det inom sej, kan man inte tänka  på att någon kan bli sårad? Alltså jag har bara lust att strypa såna personer.

Men en glad sak igen, idag har jag och min fina älskling vart tillsammans i en månad. Det är den lyckligaste månaden i mitt liv. ♥ Hans polare har börjat fråga när vi ska gifta oss och skaffa barn... Hahaha, ojobbiga typ!

377688_262724017109750_173850439330442_742647_1220183534_n_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0