Gotta love fridays

Hejsan svejsan!

Jag har läst min blogg lite, och den håller på att bli kaos.. Jag framstår som mer deppig än jag är, haha. Men ska ändra på allt, det är ju ett nytt år! 2012 ska bli ett bra år, det började bra, och det ska bli så. Jag vill ha förändring också, mest förändringar som har med mej själv att göra, jag ska sluta se allt negativt, och börja se allt positivt!

Dagen har varit oerhört bra. Riktigt chill fredag, sådär som man önskar alla dagar var. Har mest suttit och lyssnat, och busig som jag är har jag faktiskt suttit och spelat på lektionerna också.. Förlåt.. Jag gillar att vara i skolan, det är som en trygg plats, tänk va tråkigt det skulle va att bara sitta hemma hela tiden? Skulle ju vara hemskt! Men vet ni, nu måste jag dammsuga, gjorde aldrg det igår, orkade inte! Men nu måste jag, ärligt, fast jag inte vill, för Cicci kommer snart, iii! Borde byta lakan också, men då måste jag tvätta, jaja, slut på tjat!

Orkar folk ens läsa det här lååånga inlägget? Puss.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ni är så fina, hälsa cicci! Hörs i helgen, puss! <3

2012-01-27 @ 14:02:46
URL: http://sarasfotobloogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0