Godnatt

Är sjukt arg, ledsen, besviken, irriterad, ja typ allt. Hela jävla dagen förstörd. Jag funderar på att aldrig lämna min säng igen. Men tänker iaf stänga in mej i mitt rum nu, skiter i om jag somnar, vill bara bort. Orkar inte med skiten, JAG HATAR MITT LIV, helt ärligt alltså. Jag önskar jag var nån annan, jag är så himla misslyckad.

Fake smiling?
I'm a professional at that.

image description

Förlåt för värsta depp inlägget, men jag är verkligen på gränsen just nu.
Jag vill dö, helt ärligt. Jag har nått gränsen.

Kommentarer
Postat av: Thea

SVAR: Ja verkligen helt onödigt att läsa om men vi ska typ bara göra grupparbeten :)



Annie, vi måste göra nåt åt all din depp tycker jag, snart kommer jag för att göra dig glaaaad! <3

2012-01-27 @ 17:37:49
URL: http://misslindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0