Frukost

Sitter just nu uppe i köket och äter. Idag var jag riktigt hungrig (!), skulle ha kunnat äta 20 mackor ist för en, men nej, om jag gör det vet jag att jag kommer må illa resten av dagen.. Men skulle gärna ha fått influensan och ligga med 40 graders feber, flr idag har vi elevens val. Vill verkligen inte! Såååå tråkigt, man kan ju inte direkt kalla det elevens val heller, för man får ju inte välja ett piss? Dom  har satt in oss i grupper (jag har bara en jag känner av typ, vadå 15?), och vi ska gå runt till olika klassrum och jobba om jämlikheten.. Men efter skolan drar jag med Sara in till stan, jag har beslutsångest.. Ska jag köpa en lkjhbvj snygg tröja eller ett par dans strumpor som jag behöver?

Måste kila, har inte fixat klart mej än! Love ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0