Förlååt!

Sorry for no blogging guys, men har verkligen inte haft tid. Jag har haft en heeel del att göra. Så mycket plugg och det är första veckan? Fyfan.. Har iaf pluggat stenhårt den här veckan, eller nä, fast satsade på fullpott på franskan, och såklart var man bäst och fick det! Dock är vi bara två stycken i hela åttan som har franska, men ändå! Satsar också på fullpott på engelskan imorn, tror jag grejjar det!


Nån mer än jag som är orolig för fredagen den trettonde imorn? Jag va med Sara och Anna igår, vi körde anden i glaset, jag frågade några om några saker skulle hända imorn, hade helt glömt bort den trettonde! Åh, jag är sjukt nervös nu.. Usch! Det kanske går dåligt på engelska då också? Får typ paniiiik. Men ska va med Jonas efter skolan, kommer må bäst då iaf, som vanligt..

Kom hem för inte länge sen, va med Anna och Sara idag igen. Det är sjukt hur mycket jag kan va mej själv och inte skämmas med dom. Skön känsla. Känner att det här blir ett väldigt långt inlägg. Ska fortsätta messa med mina fina vänner, Jonas har träning den muppen.. Och jag måååååste städa mitt rum, jag vet inte om vi ska hem till Jonas eller mej imorn. Ser ut som ett riktigt bombnedslag alltså.. Åker också till pappa imorn, så uppdateringen kommer inte bli den bästa! Puss ♥





Kommentarer
Postat av: sara

jag med annie, har panik! måste snacka med dej imorn!! <3

2012-01-12 @ 21:33:43
Postat av: Anonym

Haha Anna xDDD

2012-01-13 @ 23:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0