Då kör vi!

Hej bloggen. Vet ni hur sugen jag är på att dansa just nu? Typ mer än nånsin! Jag ska dansa tre gånger i veckan. Kan ni tänka er vad nice? Tänk er dansuppvisningen sen också, wihooo!
Men nu till verkligheten just nu.. Jag har stooort prov i so imorn, på franska och amerikanska revolutionen, det tråkigaste som finns i ämnet historia! Fattar nada, vem är napoleoon liksom? Känner att jag MÅSTE plugga arslet av mej, helst för flera timmar sen. Men jag var med Sara, och vi ''pluggar'', idag satt vi och åt godis och bulle, och facerapeade varandra.. Mogna cheyer! En till grej, jag är super glad, JAG FICK ALLA RÄTT PÅ ENGELSKAN! Snacka om elit, jag var den enda i klassen också :D



Kommentarer
Postat av: michelle

Revolutionerna var roligaste i åttan juuu! Eller aa det beror ju på lärare och allt sånt också..

2012-01-23 @ 19:51:56
URL: http://chelle.blogg.se/
Postat av: michelle

Sv; vår solärare var verkligen bäst! Han lärde ut asbra och var asrolig samtidigt, ett tips är att googla på revolutionerna, så får du fakta på olika sätt liksom :)

2012-01-23 @ 20:30:22
URL: http://chelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0