Tell me how I'm supposed to breathe with no air.

Uppdateringen ligger på topp just nu, lauring.  Jag har liksom fullt upp, heeela tiden. Idag är typ den enda dagen på två veckor jag inte ska göra någonting efter skolan? Sjukt va stressad jag är.

Ja, idag var jag hos läkaren, igen.. Börjar bli lite trött på det! Dom ha börja fundera på om det kan vara någonting psykiskt som ligger bakom allt med magen. Så vi ska gå vidare med utredningen och så. Dom sa runt 10000 saker till men jag hade sån huvudvärk då, så jag visste inte vad jag skulle göra..

Annars har dagen vart bra, helt okej sådär. Är bara sjukt trött idag, att gå till läkaren tar verkligen på krafterna! Men har läxor, och orkar verkligen inte göra dme imorn, har ju dans nere i nynäs imorn. Så drar nästan direkt efter skolan! Men nu, dags för svenska plugg! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0