Söndag

Har inte bloggat sen i fredags, haha fail. Nej men, jag har vart med Cicci, tränat arslet av mej, åkt till pappa, umgåtts och så där.

Idag känner jag mej som en riktig zombie. Trött som sjutton och har en hejdundrande träningsvärk. Bara jag som inte visste att man kunde ha träningsvärk i armhålan? Haha, jag har lyckats iaf! Jag måste göra nånting så jag blir lite pigg, kan ju inte sova nu, kommer ju vakna vid fyra inatt och va pigg som en mört. Haha. Jag har ingen bok att läsa just nu heller. Jag fick en av Carro i jul men när jag kommit en bit började den bli läskig, jag menar verkligen as läskig, psyk läskig! Lyckat att jag läste lite av det.. Tja, jag har blivit ännu mer mörkrädd! Det är sjukt, pallar inte, men det vill inte gå bort?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0