Så där liiiite trött nu

Gick upp vid fem, gissa omjag är liite trött nu... Plus träning, maj gad ungefär. Haha, och ont  i halsen. Hur ska jag orka att åka skidor imorn? Funderade nyss på om jag skulle skolka imorn, men näe.. Kom just på en lösning med det här med att jag inte har ute byxor. Farmor hade ju gömt komma hit med Pernillas.. Såjag ska åka extra tidigt med mamma till hennes jobb och få låna hennes. Jag måste gå upp vid sex när jag hade kunnat sova till halv nio, man bah faaaan. Men så äre, ska upp vid sex, och bära skidor fram och tillbaka, nice! Men nu ska jag inte klaga mer!

Ser faktiskt fram emot imorn, vem vill inte åka skidor och bara mysa med ens kompisar? Jag tycker det är kul att göra saker tillsammans. Men nu ska jag kolla på Glee, som vanligt, och deppa lite för tankafetast har lagt ner, så nu kan jag inte ladda ner mer Glee avsnitt :'(

Juste, jag saknar honom bara lite just nu... It hurts!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0