Nödvändigt

Fick nyss ett samtal från anonym som sa att jag var ful, att min blogg sög och att hon tyckte jag borde lägga ner bloggen för jag är så äcklig och ful. Är det nödvändigt att ens ringa och säga en sån sak? Att slösa pengar på att få mej att känna mej sämre? Ni kan slösa hur mycket pengar ni vill, men vet ni? Jag kommer inte sluta, ni får mej att vilja fortsätta. Haters gonna hate liksom.

Varför all denna drama? Varför leka drama queen? Visst, jag kan vara en riktig bitch, men det är inte så att jag går runt och leker för att få uppmärksamhet. Varför inte bara le och skratta, och framförallt, vara glad för andra människors framgång? Men nej, inte här inte.
Jag kommer inte sluta, bara så ni vet. Ni kan inte få mej att ändra mej, jag blir bara starkare när ni håller på.



Kommentarer
Postat av: ANNA<3

du vet att inget av det där är sant gmn, hon är bara avundsjuk på att du är den bästa människan på jorden. love you och ta inte åt dig <3

2012-02-05 @ 18:56:18
URL: http://annasfootoblogg.blogg.se/
Postat av: Sara

Annie, seriöst! Bry dej inte om sånna människor, du är värd mycket mer än så, tänk bara positivt! Älskar dej mest bästa vän! <3

2012-02-05 @ 18:56:56
URL: http://smellkaramel.blogg.se/
Postat av: Emelie

Annie, ta verkligen inte åt dig!

Den fega idioten som ringer på dolt nummer kan inte ens stå för sin åsikt. Hon är bara patetiskt.

Hon är så sjukt avundsjuk på dig, det är därför hon beter sig som hon gör...

Men tänk då på att du är så mycket bättre och starkare än henne, eftersom hon mår säkert jätte dåligt och måste då klanka ner på någon annan för att känna sig bättre och må bättre själv.

Slösa ingen energi på en sån idiot!!!

Va bara dig själv och fortsätt blogga gumman<3

2012-02-05 @ 19:32:58
URL: http://emeliehenriksson.favs.se
Postat av: ♥Ida's♥

Omoget , ta inte åt dig av sånt! :)

2012-02-05 @ 21:09:04
URL: http://anywaybyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0