Me, myself and I.

Jonas gick precis... Känner mej riktigt forever alone, han skulle liksom dra till gården ist för att va här :( Diss, och vi kommer inte träffas på över en vecka, kommer få damp.. Men ja, vad gör ni? Vet att ingen kommer svara på det, för ni är sjukt dåliga på att kommentera! Måste få i mej nånting att äta snart, och sen kolla på en dokumentär om Hitler tror jag, mamma och Moa är inte hemma så är unne mer forever alone..

Imorn drar jag på konfirmations läger, så kommer bli usel uppdatering i en vecka, för tror inte jag kommer ha tillgång till någon dator när jag är i Vadstena! Kommer nog inte ens ha tid, tror det kommer bli riktigt kul och intressant faktiskt.

Jag har helt sjukt ont i magen just nu, jag vet inte vad det beror på. Jag var ju hos läkaren förra veckan och dem tror att det kan vara nånting psykiskt som gör så jag har så ont. Det skulle inte förvåna mej alls, jag har sjukt mycket att tänka på. Jag är så osäker jag kan bli, på verkligen allt, jag vet inte vad jag vill. Jag är stressad och drömmer mardrömmar. Snackade med skolsyster om det idag, inte bra, inte bra.





Kommentarer
Postat av: Pontus

<3

2012-02-24 @ 19:35:30
Postat av: Tine

jag ska snart gå uuut och busa på stan! haha..

du har en fin blogg flicka lilla och du är tusen varv runt jorden söt! :) puss på dej!

2012-02-24 @ 19:40:47
URL: http://tineliljehammar.blogg.se/
Postat av: Mia

Kommenterar ibland i alla fall! negativ stresspåverkan kallas det för, det där du har i maggen! P&K

2012-02-24 @ 19:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0