I brist på annat att göra

OM MIG-
Hur lång är du? - 154
Hur mycket väger du? - 15 ton
Har du några piercingar/tatueringar? - Hål i öronen
Vad vill du bli när du blir äldre? - Rik som ett troll
Är du singel? - Noooope
Har du syskon? - Yäs
Var bor du? - Hägerstenen
Är du nöjd med dig själv? - Till och från, hehe
Din favoritmaträtt? - Grekisk sallad, lätt!
Vilken maträtt kan du verkligen intte äta? - Korv eller potatismos, bläää
Din naturliga hårfärg? - Lite mörkare brun
Har du bra betyg i skolan? - Det beror på vem man jämför med
- SENASTE -
Som ringde dig? - Anna
Som smsa dig? - Pontus
Som du smsa? - Pontus
Som du kramade? - Anna
Som du kysste? - Jonas
Som du slog? - Jonas på skoj, hahah
Som du bråka med? - I've got no idea
Som massera dig? - Ingen aning där heller, får aldrig massage..
Missade samtalet? - Anna
- KÄRLEK & SEX -
Har du pojkvän? - Ja
Hur många gånger har du varit kär? - 2 gånger
Har du blivit dumpad? - Ja
Har du dumpat någon? - Ja
Är du romantisk? - När jag vill så
Har du haft ett kk-förhållande med någon? - Haha, näe
Vad faller du för hos killar? - Hmm.. När det handlar om utseende kollar jag på ögonen och munnen.. Men de jag bryr mej om är att de ska va lätta att prata med, och kunna skratta tillsammans.
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - Nja...
Hade du berättat för dina föräldrar om du hade blivit gravid? - JA
Vid vilken ålder tycker du det är okej att bli sexuellt aktiv? - När man känner sej redo typ
Vad är det finaste en kille kan säga till sin flickvän? - Jag älskar dej.
- ANVÄNDER DU... -
Deodorant? - Ja
Parfym? - Ja
Kjolar? - Haha ibland
Klänningar? - Typ 4 gånger om året?
Hoodtröjor? - Typ inte ofta
Hårmousse? - Nej
Hårspray? - Nej
Klackskor? - Nej
Body spray? - Aa
Rouge? - Ja
Foundation? - Ja
Ringar? - Ibland
Mössa? - Ibland
Hårband? - Nej
Nagellack? - Inte så ofta längre
- SANNINGEN OM DIG/ DÅLIGHETER -
Har du snattat någon gång? - Nej
Har du druckit alkohol? - Nja
Röker du? - Nej
Snusar du? - Nej
Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? - Nej
Har du tagit droger? - Nej
Har du druckit en alkoholdryck utan att veta vad det är för något? - Nej
Ljuger du ofta för dina vänner? - Nej!
Har du varit otrogen? - Ja
Umgås du i kretsar där folket brukar "röka på"? - Nej
Har du hotat någon? - Njaa
Har du mobbat någon? - Nej
- JA/ NEJ FRÅGOR -
Är du helsvensk? - Haha, näe
Är du glad just nu? - Sure
Har du en hund? - Nej
Har du en katt? - Mega allergisk
Har du varit utomlands nångång? - Ja
Har du svarat ärligt på alla frågor? - Ja du vet
Är du blyg? - Nej, inte vad jag tycker iaf
Ska du ta körkort? - Har inte en jävla aning
Ska du tatuera dig/pierca dig? - Jag vill
Vill du har barn? - Inte nu, ska plugga halva mitt liv innan jag ens ska tänka tanken
Hade du kunnat adoptera? - Ja
Hade du kunnat adoptera bort? - Vet inte, beror lite på situationen
Har du en egen dator? - Nepp
Går du i högstadiet? - Ja
Går du på gymnasie? - Nej
Är dina föräldrar skilda? - Jaa
Mår du bra just nu? - Livet leker när man steker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0