Home

Måste bara säga att jag har tyckt den här dagen har gått sjuukt segt, är det bara jag? Mår inte så bra, kan vara därför.. Sov knappt nånting inatt, hade ont i magen. var nära på att åka in igen, och börja om hela processen igen, jag hade riktigt ont, och i mellangärdet.. Blööö. Men just nu har jag bara ''ont'' i halsen, det gör inte helt ont, men det är tjockt och jag kan knappt svälja. Pricken över i är att min näsa och mina ögon rinner. Lite jag klagar just nu!

Vet ni hur taggad jag är inför imorn? Jag ska nämligen till Nynäs och va i gröndal heela dagen, och efter skolan kanske jag skulle träffa wille, och dansa! Känns dock lite surt att jag ska upp halv sex på en studie dag.. Men jaja, saknar min kompisar i nynäs, very mutch! Ska möta Andrea på tåget, och Cicci utanför skolan tror jag vi sa!

Till det här med klädval.. Jag ska dra med Jonas till stan på fredag för jag måste införskaffa mej lite nya kläder innan jag åker på konfirmations läger på lördag.. Men vad skajag köpa! Jag har beslutsångest när det gäller det också, blööö på kläder, tycker alla borde gå nakna så man slapp välja kläder varje dag. Det är ett av de svåraste vardags problem jag har, efter att gå och lägga mej och somna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0