Ha!

Det är som jag tagit en sorts blogg paus utan att meddela er? Det har jag, sort of. Men jag har ingen tid, hur mycket jag än vill :( Men vet ni, jag ska försöka så mycket blogga så mycket jag kan! Men vem orkar sätta sej framför datorn när man kan vara med fina vänner istället?

Helgen har rullat på, helt okej faktiskt. Hade dans igår, gick bra. Vi har kommit långt nu.  Eller aa, ''långt''. Haha, vad kan man kalla det? Medel. Ska försöka göra massa den här veckan och skicka i en video till Clara för jag ska ju inte vara med på lördag :( Åker ju då.. Alltså på konfirmations läger. Har verkligen ångrat mej nu. Jag vill inte åka! Kommer dö lite när jag måste åka från mamma en heeel vecka, jag vet att jag låter as tönting men jag får lite smått panik när jag åker bort utan nån i min familj.. fast det har ändå blivit bättre, när jag var liten grät jag mej till sömns varje natt!

Vad gör jag just nu? Jag sitter och är så äckligt mätt på lasagne och väntar på att Jonas ska höra av sej. Vi skulle ha träffats idag, men vet inte om jag orkar. Lite sent nu, och vill gå och lägga mej tidigt, så jag orkar att gå till skolan på måndag.. Jag har börjat drömma mardrömmar igen, mycket sömn jag får när jag vaknar av att jag är livrädd. Imorse ville jag titta om det fans nåt under sängen, men så kom jag på att jag inte har några ben på min säng -.-

Ska ta fram lite kläder tills imorn, så jag kan ägna mer tid åt att äta, som jag oftast inte hinner för jag ligger kvr i sängen liite länge. Vet ni hur lång tid det tar för mej att välja kläder? Minst en timme. Jag har ingen aning om vad jag vill ha på mej, så det slutar alltid med att jag tycker jag är ful, alltså så ful så jag nästan slår sönder spegeln. Haha!



Kommentarer
Postat av: Mia

Vill bara säga att jag tycker att du är söt! Sötare än socker. Unik och jättefin! Särskilt med jätterufsigt hår och nyvaken ;-)! Kram från mej!

2012-02-20 @ 06:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0