20 timmar

Jag har inte uppdaterat er på 20 timmar, sorry guys! Jag har gjort massor idag!

Va och simmade med klassen, jätte skönt faktiskt. När jag kom hem städade jag lite, som vanligt. Sen så gick jag till affären med mami, för att köpa fredagsmys och sånt. Det är ungefär det jag gjort idag. Väldigt segt. Jag är seg, och trött, ska börja fixa mej inför kvällen, och kanske packa lite? Jag ska till pappa direkt efter träningen på lördag. Men aa, nog för mej, ska fixa håret. Har inget plugg idag så kan sova tidigt, ska lägga mej och läsa sen också, och tända ljus!

Så mycket jag vill göra, men man inte har tid till, idag är det mitt favorit program också, once upon a time. Nån mer än jag som älskar det? Tycker det är grymt, det är en sorts fortsättning på snövit, fast i verkligheten.
Men har bestämt mej för att byta om till mys nu. Oskönt att ha jeans på sej ju?


Hahaha, skrattar på mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0