Tröttis

Haha godnatt bloggen eller? Klockan är halv tolv och jag orkar knappt hålla ögonen öppna... VARFÖR SOVER DU INTE FÖR?!?!?! Jo, för jag är stressad och har ont i huvudet. Tänkte försöka skriva in lite snabbt över vad jag gjort idag, det har varit både min otursdag och min lyckodag eller vad man nu ska kalla det.

Haha, imorse på jobbet så skulle jag och Sara slänga lite kartonger, precis när hon slänger kommer det en vind som tar tag i kartongen. Och ja, ni förstår nog vart den hamnade, joo, rakt i mitt huvud, skönt va? Jag kan säga såhär, don't try this at home! Det gör fysatans ont kan jag lova. Ni bah va, en kartong? Ja en kartong, och dom är hårda att få i huvudet, ni ska se min bula, enligt mej är det mount everest! Sen så blev allt toppen, vi fick ett kilo godis från jobbet, käka mc och bara hade det allmänt bra. Sen drog jag till nynäs, hängde lite i gröndal osv. Stirrade lite på hans rumpa if you know what I mean ;) Näe, men sen var jag med Cicci och Thea en stund. Sen var det dags för DAAANS! Okej, nu är det så att det som hände på dansen inte är intressant alls då tänkte berätta för er vad som hände när jag och Andrea var på väg till tåget.

Alright, det var såhär att jag skulle försöka showa lite och typ öva på hoppet och kicken vi ska ha med i vår koreografi. Då hände det jag absolut inte Ville skulle hända. Jag tänkte inte på att jag hade väskan på mej och tänkte då inte heller på att jag skulle vara bakåt tung när jag hoppade och gjorde kicken. Så såklart ramlar jag bakåt, slår i huvudet och svanskotan + råkade ta sönder min väska. Go Annie! Jag är nog den klantigaste i min kompis krets.. Men som sagt jag slog ju i huvudet, dock tog min väska den värsta smällen för jag ramlade med huvudet på den.. Men efter jag hade slagit mej har jag känt mej yr och väääldigt illamående. Andrea sötisen var rädd för att det kunde vara en hjärnskakning av något slag. Men jag mår fint nu, bara lite yr och illamåendet har inte blivit bättre tyvärr..

Imorn åker jag till farmor på påsk lunch, ska möta pappa i södertälje kl 11. Åh, orkar inte gå upp tidigt mer. Men vet ni? Nästa vecka kan jag sova hur mycket jag vill, för det är looooooooooov!

Säger godnatt till er nu och förlåt för dålig uppdatering. Det är bara så mycket just nu, tiden räcker inte till. Love you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0