Trauma

Blev väckt för ca 20 minuter sen. Vet ni av vad? Jo av att nån satte på larmet i huset. Kul va? Åh helvete, jag börjar gråta och hyperventilera av blotta tanken. Då tänkte man ju, jaha ska jag ligga inne på mitt rum hela dagen eller? Mamma får inte tag på Viktor som satte på larmet så han kunde komma och stänga av det. Jaaa, jag försökte klättra ut genom fönstret, men det gick ju bra när jag bara har en glugg till fönster... Så nyvakna Annie skulle ut och springa. DOck bara uppför trappan men larmet sätts på på ca 1 sekund om man rör sej i hallen på neder våningen.

Då är det ju ganska logiskt om vad som hände, jo larmet sattes igång när jag skulle springa upp. Jaaaaa! Klockan är halv åtta första dagen på lovet, kan det bli bättre?! Nej då ska man vänta på att larm centralen ringer, kul va? Jag är sådär liiite uppskakad nu, har precis börjat lugna ner mej lite... Nu ska bara Sara vakna så jag kan åka till henne snabbt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0