Träning

Idag är jag stolt över mej själv. Jag sprang från telefonplan till fruängen på ca 30 minuter, och det är nog 6 km?! Hurtig tjej. Men jag vill nå mitt mål som är att springa å varvet iår (det är som eskilstuna stadslopp) som är 1 mil långt. Jag vet att jag kan klara det om jag bara vill. Och när man väl tränar kanske jag kan bli lite smalare och sluta få sån ångest varje gång jag ser mej i spegeln...?

Just nu ligger jag i sängen, tog nyss en skön välförtjänt dusch och har fixat håret så jag kan sova lite längre imorn. Jag orkar verkligen inte morgonar. Speciellt inte när jag vet att jag ska jobba, saknar skolan, saknar alla vänner, saknar kaos lektionerna?! Men mest av allt saknar jag  my gang in nynäääs. Ska bli skönt att vara med dom så mycket på lovet som jag ska va, vad skulle jag göra utan dom?

Vet ni? Imorgon är det dans! Lite jag längtar? Hela den här veckan är det bara träning, känns underbart! Jag kan göra vad jag vill nu också, och ja, jag ska bränna fett! Ska försöka klara 1 mil på 50 minuter, det är mitt mål, kom på det nyss, bra va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0