There's nothing more attractive than confidence, once you see your own beauty, so will everyone else.

Goder afton. Alltså jag har jätte svårt att komma på vad jag ska skriva i början och slutet på ett inlägg, vill gå rakt på sak men har ändå inget att säga.
Tänkte iaf dela med mej om att jag ska in till stan och shoppa lite med Sara imorn. Behöver fixa lite grejer till sommaren, som tex shorts och skor. Och måste köpa skol avslutnings kläder snart också, det börjar närma sej..

Sitter och snackar med Sina just nu. Vi håller på och snackar om killar haha, näe men lite varför det tog slut osv.. Jag har glömt skriva det va? Jag och Jonas har gjort slut, jooo. Det känns bra, bättre än förväntat :)

Ska lägga mej och kolla på bb nu. Och sen sova. Jag är riktigt trött idag, mat koma fortfarande tror jag. Blir alltid trött av mat och godis, det har liksom omvänd effekt på mej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0