Onsdag

Okeeeej, sent inlägg idag också men aa... Hej iaf! Bara så ni vet så är jag trött idag, då snackar vi verkligen skit trött, klockan är typ halv tio och jag skulle kunnat sova för två timmar sen?!  Jaja, seg dag iaf. Slutade fyra, åkte till fruängen med Sara, tänkte springa hem dårifrån men det slutade med att jag gick hem ist för jag hade så ont i fötterna. Ja, så har min dag sett ut, sen har jag bara duschat och städat lite i rummet. Väldigt intressant va?

Vet ni hur grym jag är på att jobba på Coop? Man måste ju tro att det är min framtid, NOOOOT. Ska bli skönt att jobba sista dagen imorn +att det är halvdag! iiiii! Men jag vet att jag kommer vilja komma tillbaka när skolan börjat igen efter lovet, kommer sakna att jobba sådär extremt praktiskt och träffa alla glada kunder varje dag! Kommer tom sakna alla Converse vi plockar hela tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0