Jag har för mycket tid över....

Lovar du att vara ärlig?
Kanske, kanske inte.
Du heter?
Annie Östlingsson
Smeknamn?
Lilla My, tant Annie, Pannie
Låtar som du sörjer till när du är ledsen?
Annies emo lista på min mobil
Vad tror folk om dig?
Har ingen aning, men har många haters där ute. 
Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt leende, mina ögon och mina kurvor
Vad säger du för att imponera på folk?
Tja sexi, ska vi göra nåt äckligt? Näe, men är bara mej själv
Hur imponerar man på dig?
Var den du är.
Brukar du ofta skratta för dig själv?
Ungefär hela tiden, fråga mina vänner
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
Vad gör du? ;* <3
Äger du några Converse?
Ja. 
Var bor du?
Hägersten, världens tråkigaste förort. 
Trivs du där?
Nej, vill bort
Är du allergisk mot något?
Djur hahahahaa. 
Har du haft sex idag?
Har det hela tiden?!?!?!?!?
Hur svarar du i mobilen?
Hallå/hej det är Annie
Antal timmar sömn inatt?
6.
Sov du ensam?
Hade ju min mobil. 
Brukar du komma tid?
Jag är tidsoptimist så JA.
När mår du bra?
När jag är med dom jag älskar.
När blev du fotad senast?
Igår.
Hur känner du dig nu?
Trött, stolt, ledsen.
Vanligaste färg på dina kläder?
Black'n white.
Vad tycker du om fötter?
Hatar fötter.
Vad saknar du?
Mina vänner, min pappa, min farmor, mitt liv osv. 
Hade du en bra dag igår?
Suverän!
Favoritdryck på morgonen?
Mjölk
Rakar du benen?
Oftast.
När brukar du oftast gå och lägga dig?
Beror på hur trött jag är, men kan hålla mej vaken hur länge som helst bara jag vill. 
Är du blyg?
Inte ett dugg
Sysslar du med någon idrott?
Dans. 
Vill du hellre ha mail än brev?
Brev, det är mer personligt.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Aldrig.
Vad skulle du göra om du var kille för en dag?
Ragga på brudar fan!
Är du nöjd med ditt liv?
Nja, hade ju kunnat vara 100 gånger bättre
Är du bortskämd?
Lagom
Vad gör du imorgon?
Jobba, träna, duscha, sova
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Beror på
Vad längtar du till?
LOVET, och att träffa en speciell person, hihi.
Har du bra vänner och äkta vänskap?
Jag vet inte, det är INGEN som vet allt om mej, så nja..
Vad använder du för shampoo?
Gliss
Vad är det finaste du har fått?
Min familj och mina vänner.
Hur gammal är du?
14, hehe. Fjortis.
Tycker du om någon just nu?
Vet inte. 
Gröna eller röda äpplen?
Gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Ingen, håller det inom mej och släpper en bomb på nån oskyldig senare.
Gillar du golf?
Haha, varför liksom?
Vilken tid gick du upp idag?
6.01.
Har du strumpor på dig nu?
Nää
Är det okej att gråta?
När man är ledsen måste man få gråta? Annars blir det bara väre. 
När grät du senast?
Igår, eller kom en tår imorse också. 
Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?
Live my life to the max!
Tycker du att det är viktigt med märkeskläder?
Helt onödiga pengar
När går du upp ur sängen en helgmorgon?
11-12
Vill du gifta dig?
Nej.
Vill du ha barn?
Nej.
Solar du ofta?
På sommaren steker jag, whey
Är du bra på att laga mat?
Alla har sina egna åsikter om min matlagning.
Hur vig är du?
Inte tillräckligt, det ska bli mer. 
Är du musikalisk?
Jag är tondöv
Vad dricker du helst när du är törstig?
Mjölk
Tror du på ett liv efter döden?
Nej, bara andar som stannar kvar.
Tycker du om sushi?
Ibland.
Bor dina föräldrar tillsammans?
Inte ett digg, haha. 
Har du tandläkarskräck?
Nej
Har du någon gång gråtit dig till sömns?
Oftare och oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0