Hej ont i knät

Jag orkar inte skriva så mycket nu. Men vi hade ju friidrott idag istället för vanlig skoldag. Dagen lekte på med aktiviteter hela tiden och så. Offrade mej för att springa tjej staffeten så tog det extra lugnt med knät innan. Men vet ni vad som hände 50 meter innan målet? Jo,  mitt knä viker sej.. Jippi! Jag kunde inte gå och kan fortfarande inte gå, bara stötta väääääldigt försiktigt. Bra Annie...

Nu ligger jag i sängen och har ont. Tack alla som hjälpte mej i sätra hallen förresten, och speciellt tack till Antonia som hjälpt mej hela dagen! Ska kolla på film och sova sen, är helt slut. Smärtan snor all min energi.. Måste ta en värktablett också.. Åh orkar inte, ingen dans på ett tag då.. Juste, ska till Liljeholmen och kolla upp det imorgon, mamma tror iaf det är nånting med ledbandet. Man får hoppas att det blir bättre snabbt!

Godnatt ♥



Kommentarer
Postat av: Michelle

Åhhhh Annie :( hoppas det blir bra snart!

2012-04-18 @ 20:19:35
URL: http://michelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0