Glad påsk!

Hej på er och glad påsk! Hur är det? Jag mår toppen! Är på toppen humör och det är fint väder ute. Det kan inte bli bättre! Är ju hos pappa den här helgen och för ovanlightetens skull utan Moa, hon ville åka hem. Men jag passade på och stanna kvar för jag kommer inte kunna komma hit innan dansen är slut och det är fem veckor..

Vad ska jag göra idag då? Jo, åka på middag hos låtsas mormor och morfar. Bara umgås och äta sej feeeet på all påsk mat. Haha, bra att jag tycker det är så gott så jag inte kan sluta äta också... Men vilken tur att jag fick en as snygg tröja imorse som inte är tajt då. hihi. Näe, men nu är det dags att fixa sej, ser ut som ett kråk bo i håret. Dock så funderar jag på att skippa sminket idag. Natural is beautiful, right?


Juste, följ mej på instagram också! aaannieh troor jag att jag heter, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0