Folk som kan räkna borde veta att sex inte kommer först.

Haha, kul att jag uppdaterat idag! Sorry, men har ju vart med Sara heeeela dagen :) Bara för det ska jag beskriva hela min dag, och det har hänt en hel del.

Först drog jag och Sara in till stan, det var meningen att vi skulle shoppa men jag kom inte hem med någonting. Ovanligt för att vara jag! Men hittade två par shorts jag SKA köpa, skit fina verkligen! Det ena paret hade jag tänkt ha på skolavslutningen! Ska in till stan på onsdag också, då ska jag köpa ett par jazz skor. Skulle ha gjort dte idag men tydligen var dance and gym shop stängt, då hade jag bara lust att åka hem igen.. Men på onsdag ska jag ha dom! Och vet ni, imorn ska jag köpa converse! Det blir vita höga, kommer bli så bra nu när det börjar bli vår!
När vi var inne i stan fick jag se att Wille Lundsten och Simon Sternberg var på burger king. Jag bah wtf, i stan?! Så jag ringde Wille, men dom var i Farsta.. Men sen kom dom och träffade oss! Vi fick nåt ryck om att vi skulle gå på bio. Vi gick till Sergel och kolla men neeej, där var det inte bra. Då drog vi till Heron men neeej, då fanns det inga platser. Då tog dagen slut och vi drog hem. Hade sjukt kul iaf, fick dock värsta rycket på bussen, vart skit sur...

Ja ni, vad ska jag göra nu? Sitter och snackar med Sara på skype, vi är ju sååå sociala också, not. Haha, men ska göra ett litet collage med kläder osv. Ni får se sen! Puss!



Kommentarer
Postat av: Sara

Annie, vafan är det för jääävla bild?! -.-

2012-04-09 @ 22:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0