ANNIE

HEjsan svejsan! Är ni pigga eller? Det kan jag säga att det är absolut inte jag. Haha, jag har sjukt mycket att berätta så nu ni, nu kommer det ett långt inlägg!

Igår var jag ju med Sara, vi chillade hemma hos henne och på eftermiddagen så drog vi och köpte converse till mej. Sen drog vi till Huddinge för att möta Ida, och då fick vi gå runt i Huddinge centrum och vänta i typ en timme? Ida var jätte snabb, vi frös inte alls och va absolut inte hungriga. Men ja, när hon kom åt vi subway och köpte massa godis och energi dricka.

Sen drog vi alla hem till Mickis där vi skulle sova. Jaa, vi satte oss och snacka massor, körde jag har aldrig med cola och sånt. Bara hade det allmänt mysigt! Sen kom vi på att vi hade energi dricka såååå, ni gissar nog på att vi blev pigga va? Då hade ni rätt! Vi blev liiiite  flum. Jag orkar inte... Haha! Juste, vi körde också norsk karaoke och anden i glaset.

Det roligaste var nog att alla försökte hålla sej vakna för den som somnade först skulle få en makeover. Haha, jag orkade va vaken till fem imorse, sen dog jag kan man säga... Sara var vaken till åtta tror jag, lyckat när hon skulle upp tolv för att åka hem. Vet ni? Jag somnade först, som vanligt. Men jag fick ingen makeover! Glad. Mickis sa att när dom försökte sätta plåster för mina ögon inatt hade jag satt mej upp och skrikit att hon va fittig. Jag orkar inte, det är så jag!

Idag när jag drog från Mickis så åkte jag in till stan. Skulle till dance and gym shop för idag hade dom öppet. Köpte mina efterlängtade dans skor! Älskar dom, men har fortfarande lite beslutsångest om att jag köpt fel sort, ville ha båda... Men personalen där tyckte att dom här var bäst, dom gick inte sönde lika lätt och de skyddar trampdynan bättre plus att det inte är några sömmar man trampar på som på tundeez. Juste köpte bloch för er som bryr er. Det dåliga med bloch är att man stoppar in varenda tå i en liten grej, som på tå strumpor. På tundeez är det som flipflop, och de täcker lite på över sidan på foten också.. Jaja, ska fundera!

Nu ska jag iaf hoppa in i duschen, är trött som ett as efter igår och inatt. Kan säga att ikväll blir det sova tidigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0